How Are You...???

posted by Hasnul Azizi ( -nEtPoSt )

Emm, dah tiga hari rasanya saya tak post dalam blog ni. Tapi akhirnya datang jugak idea nak buat design comment tentang tajuk kat atas. 'How Are You...??' dalam bahasa Melayu bermaksud 'Apa Khabar...??' dan ini merupakan soalan lazim yang ditanyakan oleh masyarakat di seluruh dunia. Cuma yang berbeza ialah bahasa dan cara penyampaiannya sahaja.

Kat bawah ni saya ada letakkan code untuk anda semua copy and paste. Sila komen tentang design yang saya buat ya. Kalau nak letak kat page, anda hanya perlu copy and paste code di bawah kat Friendster, Myspace atau blog anda semua.


How Are You 1



How Are You 2




Nanti jika saya ada idea baru, saya akan post lebih banyak design dalam blog ni. Sokonglah saya dengan tidak menukar link di dalam code yang telah saya beri.

That's All Folks...!!!


Hasnul Azizi

No comments: