Blog : Danial Salim...

posted by Hasnul Azizi (-nEtPoSt-)

Errm, baru jer kejap tadi salah sorang sahabat lama hantar mesej guna YM. Saya pon apa lagi, promote laa blog nie. Beliau pon ader promote blog beliau. Pastu saya pon view laa blog beliau. Design blog beliau ader kat bawah nie.

Blog al_insan

Design blog memang biasa tapi isi blog memang mantap. Memang patut pun beliau dulu jadi ketua pelajar masa kat MRSM Transkrian. Terdapat pelbagai artikel berunsur Islam dan pemikiran rasional boleh kita kongsi bersama kat blog beliau. Untuk makluman semua, beliau kini sedang belajar di Universiti Malaysia Sarawak ( UNIMAS ) dalam bidang perubatan.

Haji, Danial & Hasnul@me kat MRSM Kuantan...


Penulis Blog al_insan : Danial Salim....

Gaya seorang pemimpin...

Jadi kepada Danial Salim, teruskan perjuangan anda dengan menulis artikel2 yang penuh manfaat untuk tatapan semua pembaca blog dari seluruh pelusuk dunia. Semoga Allah sentiasa memberi petunjuk kepada anda.

Kepada para pembaca yang berminat untuk menyelami idea atau pemikiran Ilmiah, anda boleh layari blog sahabat saya dengan hanya klik link di bawah atau klik sahaja mana2 gambar di dalam post ini.

http://ibnusarha.blogspot.com/


Hasnul Azizi

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum ya akhi,
ish ish promote sakat nampak....

kepada semua pembaca nEtpoSt saya berharap anda semua baca sekadar baca je la iklan si Hasnul ni...saya bukan la sehebat yang dikatakan...tapi kalau sesama nak melawat al_insan sila la...sama - sama kita berdiskusi ilmiah

Anonymous said...

weh nape x promot aku skali???