1000 Unique Viewer...!!!

posted by Hasnul Azizi ( -nEtPoSt- )


Wow, tak sangka sudah lebih 1000 orang yang view blog saya. Terima kasih laa kepada semua yang telah melawat blog saya sejak penghujung bulan Oktober tahun ini. Ini bermakna target saya pada tahun ini telah pun tercapai.


Disini saya sertakan statistik yang direkodkan di BlogCounter mengenai blog saya. Statistik yang direkodkan memang betul-betul mendalam dan teliti. Terdapat pelbagai aspek seperti 25 Most Viewed Page, Top Referrer, Top Domain, Top 40 Keywords dan Last Referrer. Di bawah saya sertakan view statistic yang telah direkodkan dalam tempoh 2 bulan saya membuat blog.

25 Most Viewed Page


Top 30 Referrer


Top Domain View My Blog


Top 40 Keywords


Terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada semua blogger-blogger di luar sana yang meletakkan link saya di blog mereka. Teruskan view blog saya kerana saya akan letakkan lebih banyak artikel yang bermanfaat untuk tahun 2009 yang bakal menjelang dalam beberapa jam sahaja lagi.

SELAMAT TAHUN BARU 2009...!!!
HAPPY NEW YEAR 2009...!!!



Hasnul Azizi

5 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Awkward April said...

cmne ko blh dpt stats tu??huhu

nazrien said...

style~~

Cikgu Shuhaimi said...

terimaa kasih hasnul.
mrsm trans muncul mrsm terbaik dalam pmr 2008. alhamdulillah! analisis terperinci belum dapat lagi. good luck

Saphuan Awang said...

gila ah. style gila counter tu...