Hijrah : Langkah Pertama...!!!

posted by Hasnul Azizi ( -nEtPoSt- )

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Sempena dengan sambutan Maal Hijrah 1430 H yang telah pun disambut pada 29 Disember 2008 yang lalu, saya telah mengambil keputusan untuk mengambil langkah pertama dengan menukar template atau skin blog saya. Kali ini saya menggunakan template 'Visionary Reloaded' oleh Justin Tadlock. Kredit untuk beliau kerana telah menghasilkan masterpiece yang memang memikat hati saya.

Ciri-ciri berlainan yang terdapat pada template ini adalah menyediakan banyak ruang untuk widget iaitu dengan menggunakan tabbed content. Anda boleh lihat sendiri di blog ini di bahagian sidebar sebelah kanan. Jika anda tidak dapat melihatnya, sila refresh page kerana mungkin page ini perlu mengambil masa yang lama untuk loading berikutan saya meletakkan lagu ASEAN University Games di post yang sebelumnya.

Di bawah ada saya sertakan view blog saya yang lama dengan view yang baru. Cuba bandingkan yang mana kelihatan lebih elok dan janganlah segan-segan untuk tinggalkan komen di post ini. Saya sudah mula berhijrah, anda bila lagi...??? Haha....



View Blog Lama



View Blog Baru


Amacam, ok tak...?? Hehe...


Hasnul Azizi

3 comments:

ceria seindah suria said...

hoho
ok2
smart2..

Zamil Afiq Zulkifli said...

fullamak.. best2..
banyak widget yang boleh aku kebas.. gud job..

Hasnul Azizi said...

haHa...
kBas aR kaLu x maLu...

gRau jeR, aKu poN kBas daRi oRg Laen gaKk...
:-)