Fotopages milik Israel...???

posted by Hasnul Azizi (-nEtPoSt-)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kali ini saya telah mewujudkan satu lagi label atau kategori dalam post saya iaitu post berkenaan berita terkini yang saya rasa patut disebarkan. Saya labelkan post berkaitan dengan label 'News'.

Sungguh mengejutkan. Rupa-rupanya laman web Fotopages bernaung di bawah satu syarikat yang bernama 'Pidgin Technologies Ltd' yang berpusat di Tel Aviv, Israel. Selama ini kita asyik sibuk dengan usaha memboikot Israel dengan berhenti minum di StarBuck dan membeli minuman Coca-Cola. Tetapi secara tidak sedar, kita juga telah menyokong kegiatan FotoPages yang memberikan perkhidmatan photo blogging secara percuma.

Nampaknya pengguna dari Malaysia mencatatkan rekod tertinggi melayari laman web Fotopages. Ini dapat kita lihat berdasarkan statistik dari laman web http://whois.domaintools.com/fotopages.com dan didapati majoriti penggunanya adalah dari Malaysia dengan 34.7%. Negara kedua terbanyak adalah dari Brazil dan ketiga Indonesia. Dari catatan tersebut, boleh kita ringkaskan bahawa rakyat negara kita dan Indonesia telah pun menyokong Fotopages tanpa disedari.



Statistik pengguna Fotopages

Jadi, apa tindakan anda setelah membaca post ini...?? Adakah terus menggunakan perkhidmatan Fotopages atas dasar ianya percuma dan menyeronokkan. Anda sendiri yang tentukan semua itu. Bertindaklah sekarang...!!! Di bawah saya ada letakkan banner-banner anti-Israel yang anda boleh ambil. Renungkanlah...!!!












Sila klik link ini untuk lihat status penuh dan bukti pemilikan
Laman Web Fotopages oleh Israel...


http://whois.domaintools.com/fotopages.com



Hasnul Azizi

1 comment:

Anonymous said...

ALLAH Hu AKhbar....Boikot Barangan Yahudi