Kembali Semula...!!!

posted by Hasnul Azizi (-nEtPoSt-)

Setelah hampir 2 minggu menghilangkan diri, akhirnya saya kembali dengan post yang baru. Saya tidak update blog berikutan servis internet oleh IzziNet yang saya langgani menghadapi masalah selama hampir seminggu disebabkan 'service maintenance'. Pada hari terakhir penyelenggaraan barulah saya perasan ada makluman di Laman Web IzziNet mengenai perkara tersebut. Di dalam makluman tersebut ada dinyatakan proses penyelenggaraan tersebut akan berjalan selama seminggu bermula 11 April sehingga 17 April 2009.

Makluman IzziNet Mengenai 'Service Maintenance'

Perkara ini saya sedari berikutan terdapatnya rungutan dari rakan-rakan saya yang turut menggunakan servis internet dari IzziNet. Jadi saya mengambil inisiatif untuk menghubungi pihak IzziNet melalui telefon dan mendapat maklumbalas yang baik dari pihak operator mereka. Mereka turut menjanjikan tambahan nilai topup selama 7 hari berikutan servis mereka yang kurang baik selama 7 hari akibat penyelengaraan tersebut.

Makluman Servis Kembali Seperti Asal

Kini servis IzziNet telah kembali seperti asal dan saya amat berpuas hati atas inisiatif pihak IzziNet sudi menambah servis setiap pelanggan IzziNet selama 7 hari tanpa sebarang caj. Nampaknya pihak IzziNet begitu komited dalam hal ehwal penggunanya. Kini semua pengguna IzziNet dapat menggunakan perkhidmatan internet pada kelajuan asal seperti biasa.


Hasnul Azizi

No comments: