Award From [Q.e.M.a.]

posted by Hasnul Azizi (-nEtPoSt-)



Kali ini saya mendapat satu lagi award dari seorang blogger yang baru sahaja saya kenali. Saya sering melakukan 'blogwalking' dan terjumpa blog yang agak menarik lalu meninggalkan mesej atau komen menandakan saya pernah menjejakkan kaki di blog mereka. Dan salah satu blog yang berjaya mencuri perhatian saya adalah blog saudari [ Q.e.M.a. ] (gambar di atas). Selaku follower beliau yang ke-63, saya telah pun tersenarai dalam senarai penerima award ini. Terima kasih sekali lagi dan jangan lupa

'Keep In Touch...!!'


Dapat dilihat dengan jelas bahawa saya merupakan follower yang ke-63




Inilah award yang saya dapat setelah menjadi follower [Q.e.M.a.]



Sedikit review mengenai blog ini....

Blog yang 'Independent' dan tidak mempunyai fokus yang tetap dalam cara penulisan...

Didapati tujuan berblog adalah untuk meluahkan perasaan dan berkongsi kisah kehidupan dengan rakan blogger yang lain...

Mempunyai 66 Followers setakat post ini ditulis...

Segala komen dan review yang saya tulis adalah berdasarkan sekali imbas dan mungkin tidak menepati aspek sebenar...

Hasnul Azizi

4 comments:

Anonymous said...

uiks~
siap ade pic sy lg
tenx yek promote blog sy
*muke terharu*

Zatiesiska Abdul Rahman said...

eh cane pic followers tu ade selotep...style la..ko wat cane

Hasnul Azizi said...

to [Q.e.M.a]>
haHa...
no haL aH...
neWay rJin2Laa jenGuk bLog sY eH...

to zatiesiska abdul rahman>
yg tu bkan aKu yg waT...
[Q.e.M.a] yg waT...

tP aKu rSe dIe pKai phoTosCape...
aKu pon aDe softwaRe tuh...

Naqib Osman said...

woii.....blog aku xde award ke???hahhah