My First Award...!!!

posted by Hasnul Azizi (-nEtPoSt-)



Thanks to aiEdaa, Zikril HakimSyaza Zalikha

1. Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda.

2. Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.

Ade 4 orang yang bg award yg saMer kT aKu... so aKu Ltak sKaLi Laa ek...
- die neh comeL n kecik... :-)
- saTu keLas nGan aKu dLu...
- panDai gLer mSe kat makTab... nTah bPer seM die dPt pghoRmatan penGetuA...
- bKaL pHarMacist yg bJayE... InsyaAllah...
- nTahLaa... nk nGarut Lbey2 kang sLah pLak... haHa...

- neh Lak dak hoMeroom aKu dLu... eh, bToL ke..?? musykiL2..
-
jGn tRy kaCo diEr... diEr da taMat siLat cekaK hanaFi...

- dak kLas 5 cHi... kLas daK pnDai2... aGak aR...
- rJin gLer wat cuPcaKe n cross-stitch...
- dieR neh dak UTP... rMai gaK daK tRans kt ctU...
- juGak ex-hoMerOOm aKu...
- kuRus keDing cm LidieY... kaLu aNgin kUat kNe iKat weYh...
- dRessiNg baJet maCho gLer... haHA...
- daK ePoh tP dA Lme x jMpe diEr...
- raMosH kat rmBuut diEr tUh yG xLey bLah... neWay tGh smPan rMbuT nK bG pnJang Lgik tuH...

- diEr neh juGak kLasmaTe aKu...
- doK bToL2 bLakang aKu...
- kaLu x cLap aKu dLu diE peNah rePeat maTh nGan aKu kt mkTab...
- doK cBeLah IsniZa yg aGk coMeL... :-)
- biSing gLer kt kLas dLu...


3. Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Seterusnya.
- xLaa pnDai psL suMe bnDe kompuTer cm yG dak2 neh suMe kaTe...
- suKe LepaK daLam jamBan Lelame smBiL nyanYi kuaT2... haHa...
- miNat gLer meN badMinTon... peNah joiN sKuaD peLapis UPNM...
- x reTi nK maRah... kaLu maRah tu memen jEr... nGajoK pnDaiLaa kot...
- miNat denGar laGu meLayu n suMe jeNis nasYid...
- suKe gLer tgK cTer meLayu kaT asTro Ria n pRima... meLayu je... inDon x Lyan...
- kaLu xde inTernet coNnectiOn cm oRg gLer sKejaP n boLey smPai tHap kNe anTar kt tanJong RambuTan...
- suKe kumPuL muVie n sKang hard disk 250 gb tu da nk pNoh nGan muVie...
- seTia pD yanG saTu... sKang tgH bhaGia gLer nGan haWa-ku saYang... rnDu sGt2 kt diE... :-)
- x banYaK sonGeh... jeniS iKot je aPe oRang kaTe n mKan je aPe yG oRang msaK... senaNgLaa saPe yg jaDik biNi aKu... mSk megi tiap2 aRi... haHa...

4. Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka.
izan.tukang.kata - rJin gLer upDate bLog n rMai fanS...
NOe's journal - sLaLu menGguNaKan bHsa yg uNik dLm bLog...
stay silence - kNaL mse kaT PLKN Terkok dLu... saTu komPeni...
Z. Apik - mMbeR saTu couRse... juGa sea-bRother aKu...
Ana Khaled - saTu couRse gak... sLaLu gi Lepak kt giG...
Nizam Mahmud - diEr neh manG pnDai baB2 kompUteR...
kenek2lahodeng - seOrang yanG brJuang di jaLan yg benAr... sMoga matLamat anDa terCapai...
Rus Atira - aRituh aKu trSeremPak nGan diEr kT puDu nGan baLak die koTt...
*~~Ceritera Erin~~* - diEr neh pnDai gLer menARi... anK ofFicer neH...
syafnutnut :) - fMiLy mRangkaP sePupu ku...

Ambiklaa awaRd neh tnPa rasE seGan siLu... kaLu x nak poN x Pe... tHanx aGain...


Hasnul Azizi

13 comments:

izansalleh® said...

betulkah kata2 mu itu? aku memepunyai ramai fans?
hahaha..
klaka jer...
nway thanx,aku amek ni...
maceh2...
eh2 same je kan thanx n maceh...
ok2
aku tambah ngan syukran hasnulll...
=)

Hasnul Azizi said...

sMe2...
afWan...
ur weLcoMe...

pNat nK mnJwab...

sbeNarnYe saJe je nk wT ko Pasan...
haHa...

Unknown said...

pandai ke menari??tak la...BOLEH menari kot...:P

anyway thanx

Awkward April said...

eh, aku rse aku x pnah homeroom dgn ko la..

Unknown said...

ayok!hr sindri pun xtau sape..hehhe

awa said...

hmm..ok.konfem megi tiap2 ari

awa said...

btw,thx..bhgia ngn awk gk.,,

Hasnul Azizi said...

to aMyErInAiMiE>
oKLaa tuH... at Least peNah wat sHow tu kRe pndai aR....

to Faraheen Hazirah>
yeKe... haHa...
da aGak daH...
aLamak, aida yg homErOOm nGan aKu...

to awa>
tHanx sayaNg... bHgia sGt nGan saYang...

aida shaharanee said...

haishhh...ape daa hasnul..
ahli homeroom sendirik pon bleh lupe...hahaha..

Hasnul Azizi said...

to aiEdaa>
soRyLaa... kLam kaBut wt post ariTuh...

tu yg brTeraBuR tuh...

haHa...

Anonymous said...

thanx weh..hehe..
nnt aku amek aku post ye..
tp weh, ko alpha kan?? aku charlie..
kte 1 team kwd senyapla..kan3??

Hasnul Azizi said...

to atEe>
aLamak... cLap Lagik...
kiTe bKan saTu komPeni ke...??

neH yg maLeh nK desCriBe pSL oRaNg neH...

tP kiTe maNg saTu teaM kWd snYap...

ciKgu naSiR pe Cter haa...??

Fatin Farhana said...

tenkiu. :)